یادگیری زبان انگلیسی با مانامو

یادگیری زبان فرانسوی در مانامو

یادگیری زبان انگلیسی با مانامو

یادگیری زبان فرانسوی در مانامو

ساده ترین راه کسب درآمد در منزل با یادگیری زبان

manamo mymanamo | شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ب.ظ

امکان کسب درآمد در مانامو و یا بهره مندی از جوایز غیر نقدی و شرکت در قرعه کشی تنها با کسب امتیاز با انجام فعالیت های مشخص شده در قسمت درآمد امکان پذیر است.

از روش های مختلفی می توانید امتیاز خود را سریع تر افزایش دهید:

  1. خرید پکیج افزایش فعالیت.
  2. دعوت دوستان.

 امکان افزایش امتیاز و درآمد با خرید پکیج افزایش فعالیت

روش های مختلف کسب امتیاز جهت درآمد زایی از طریق زبان انگلیسی در مانامو به صورت کامل برای شما توضیح داده شد.

بنابراین شما برای دریافت درآمد آنلاین خود از طریق یادگیری زبان در مانامو می بایست:

  • مجموع امتیازات خود را افزایش دهید.
  • جز نفرات برتر باشید.

 

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی فعالیت های روزانه و آموزشی زبان انگلیسی که در مانامو در نظر گرفته شده است، به صورت روزانه هستند و شما روزانه تعدادی مشخص از هر فعالیت را می توانید انجام دهید.

اما manamo برای کسانی که تمایل دارند، فعالیت های روزانه و آموزشی زبان بیشتری را انجام دهند که صاحب امتیاز های بیشتر شوند، پکیج های افزایش فعالیت را در نظر گرفته است.

با افزایش فعالیت های روزانه خود می توانید شانس رسیدن به شرایط دریافت وجه و کسب درآمد از اینترنت از طریق فراگیری زبان انگلیسی را برای خود دو چندان کنید، به سادگی کسب درآمد خانگی در اپلیکیشن مانامو داشته باشید و معلومات زبان انگلیسی خود را نیز افزایش دهید.

همچنین افزایش امتیاز شما سبب می شود که بتوانید از جوایز غیر نقدی مانامو استفاده کنید و شانس برنده شدن خود را در قرعه کشی های دوره ای نیز بیشتر کنید.

امکان افزایش امتیاز و درآمد با دعوت دوستان به اپ مانامو

دعوت دوستان از طریق لینک اختصاصی و کد معرف به مانامو سبب می شود که این افراد به عنوان زیر گروه شما در برنامه در نظر گرفته شوند.

کسب امتیاز بیشتر با فعالیت دوستان دعوت شده از سمت شما:

هنگامی که افراد از طریق دعوت شما وارد برنامه می شوند به ازای اولین 1000 امتیازی که کسب کنند، برای هر دوی شما 350 امتیاز منظور می شود و بعد از آن به ازای هر 1000 امتیاز های دیگری که کسب کنند برای فرد معرف حداقل امتیاز 50 و حداکثر امتیاز 200 در نظر گرفته می شود.

بنابراین دعوت دیگران به مانامو به مجموع امتیازات شما می افزاید و انجام فعالیت آن ها در برنامه نیز شما را صاحب امتیاز های بیشتری خواهد کرد و شرایط کسب درآمد از زبان انگلیسی در مانامو برای شما هر چه سریع تر محقق خواهد شد.

کسب درآمد بیشتر با گردش مالی دوستان دعوت شده از سمت شما:

از جمله فواید دیگر دعوت دوستان به manamo با کد های اختصاصی این است که در صورت انجام گردش مالی دوست شما در برنامه، درصدی از مبلغ خرید به عنوان کمیسیون به شما تعلق می گیرد و در نتیجه شما می توانید درآمد بیشتری را در مانامو کسب کنید.

پس با دعوت دوستان خود می توانید با هر فعالیت آن ها مجموع امتیازات خود را افزایش دهید و با هر گردش مالی که انجام می دهند کمیسیون دریافت کنید. دوستان خود را به مانامو دعوت کنید و لذت کسب درآمد از طریق مانامو با یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید.

همان طور که در بخش قبلی نیز گفته شد با افزایش مجموع امتیازات خود می توانید کار های دیگری نیز انجام دهید که از جمله آن ها بهره مندی از جوایز غیر نقدی و دریافت کد قرعه کشی در قرعه کشی های دوره ای مانامو است.

 

منبع: ساده ترین راه کسب درآمد در منزل با یادگیری زبان - آموزش رایگان زبان انگلیسی

  • manamo mymanamo